.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
اجرای مصوبات دولت موجب تحول در مازندران می شود
استاندار مازندران با اعلام اینکه هدف ما خدمت رسانی به مردم است گفت: اجرا کردن مصوبات دولت نهم موجب تحول در استان می شود.
اجرای مصوبات دولت موجب تحول در مازندران می شود

استاندار مازندران با اعلام اینکه هدف ما خدمت رسانی به مردم است گفت: اجرا کردن مصوبات دولت نهم موجب تحول در استان می شود.

به گزارش شمال نیوز ، سید محمد کریمی در جلسه شورای اداری شهرستان چالوس با بیان اینکه در کارهای کلان استان همراهی نمایندگان با استاندار موجب پیشرفت در کار ها شده و مانعی برای کار های بزرگ ملی وجود ندارد اظهار داشت: با تفویض اختیارات می توانیم ید واحده شده و کارها را پیش ببریم .

کریمی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به اینکه از میان 4 انقلاب جهان ، انقلاب ایران تنها انقلابی است که پیشرفت کرده ،دلیل آن را رهبری ولایت فقیه دانست و گفت: باید از این فرصت ها استفاده کنیم و در توسعه شهرستان خود قدم برداریم.

وی اظهار کرد: راه توسعه بعد از انقلاب هموار شد و ما می توانیم با پیگیری کار در بیمارستان چالوس برای زود به بهره برداری رسیدن فرودگاه بین المللی ، بندر نوشهر ، نیروگاه و پایانه گل و گیاه به عنوان منطقه ویژه اقتصادی خدمات بهتری را به مردم ارائه دهیم.

کریمی با بیان اینکه مشکل اشتغال ، ازدواج و مسکن جوانان باید با اجرای طرح تحول اقتصادی حل شود افزود:چالوس را می توانیم با توجه به ظرفیت بالقوه و بالفطره فراوان به پایگاه فنی و نمونه در کشور و استان مبدل سازیم .

وی با تأکید بر انجام عملیات روکش آسفالت معابر شهری گفت: با نزدیک شدن به هفته منابع طبیعی و روز درختکاری باید به غرس نهال ها در فضای شهر بپردازیم .


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.071 seconds.